info@mtc-anri.ge +995 422 210-757

  • ქართული
  • English
  • Русский

ტრენაჟორები

 

  1. სანავიგაციოხიდურის ტრენაჟორი

 

18175671_648371395367013_38896076_o.jpg18120473_648371602033659_1339911016_o.jpg  18195685_648371542033665_1368366768_o.jpg

 

ტიპი: Visual Bridge Simulator

აღწერა: TRANSA NTPro 5000 NS 4000+Visual 6000

მოსამზადებელი პროგრამა აღიარებულია სსიპ საზღვაო ტრანსპორტის სააგენტოს მიერ და ითვალისწინებს მეზღვაურთა მომზადებას  საერთშორისო საზღვაო ორგანიზაციის მოდელ კურსები ( IMO Model Course)1.22 და 1.39–ის შესაბამისად „სანავიგაციო ხიდურის რესურსების მართვა, ხელმძღვანელობა და გუნდური მართვის უნარ-ჩვევები“ მოსამზადებელ კურსზე.

კურსი შედგენილია საერთაშორისო კონვენციის - „მეზღვაურთა მომზადების, დიპლომირებისა და ვახტის გაწევის  შესახებ“ STCW ცვლილებებით, წესი A- VIII/2,  პარაგრაფი A- II/1, A-II/2,  B-VIII/2 და STCW  მანილას ცვლილებებით, წესი A-II/1. A-II/2 და ზღვაზე გემების შეჯახების თავიდან აცილების საერთაშორისო წესების (COLREG) მოთხოვნათა  შესაბამისად.

წინამდებარე კურსით მომზადებას გადის გემზე დასაქმებული გემთწამყვან–მეთაურთა შემადგენლობის მეზღვაურები, რომლებიც თავიანთი მოვალეობებით დაკავშირებული არიან გემის ხიდურზე გუნდური მუშაობასთან, გემის მართვასთან და უწევთ კაპიტნის ხიდურზე სანავიგაციო ვახტის გაწევა.

კურსი ითვალისწინებს  საგემბანო ოპერაციების კონტროლის და საგემბანო სამუშაო ოპერაციების დროს პერსონალზე ზრუნვის შესწავლას; ხელმძღვანელობის და გუნდური მუშაობის ცოდნას, უნარებს და გაგებას, როგორც სამუშაო (ოპერატიულ), ასვე მართველობით (მენეჯმენტის) დონეზე.

სასწავლო კურსი ითვალისწინებს როგორც  პრაქტიკულ, ასევე თეორიულ წვრთნას, შესაბამის სიმალატორზე მომზადებით. ყოველ პრაქტიკულ მეცადინეობას წინ უსწრებს ლექციური მხარე და ამ ლექციის ჯგუფური განხილვა, რომლის პარალელურად ხდება პრაქტიკული ნაწილის განხორციელება.

კურსისხანგრძლივობა: 44საათი.

  1. რადიოლოკაციური ნაოსნობა, რადიოლოკაციური გავლება და ავტომატური რადიოლოკაციური სისტემების გამოყენების სიმულატორი

arpa1.jpg

აღწერა: TRANSA NTPro 5000 NS 4000+Visual 6000

მოსამზადებელი პროგრამა აღიარებულია სსიპ საზღვაო ტრანსპორტის სააგენტოს მიერ და ითვალისწინებს მორიგე გემთწამყვანი ოფიცრების მომზადებას საერთაშორისო საზღვაო ორგანიზაციის მოდელ კურსი 1.07შესაბამისადკურსზე: „რადიოლოკაციური ნაოსნობა, რადიოლოკაციური გავლება და ავტომატურ რადიოლოკაციურ სისტემების გამოყენება”.

შედგენილიაSTCW კოდექსის ცხრილი A-II/1 მოთხოვნათა საფუძველზე, რომელიცმიღებულია საერთაშორისო კონვენციით - „მეზღვაურთა მომზადების, დიპლომირებისა და ვახტისგაწევის სტანდარტების შესახებ“, ცვლილებებით( STCW, as amended). აგრეთვე დაფუძნებულია რადიოლოკაცოური მეთვალყურეობის, კურსის გავლების და ავტომატური რადიოლოკაციური დანადგარის გამოყენების სწავლებაზე STCW კოდექსის ნაწილი B-I/12.

სასწავლო კურსივ რცელდება და უზრუნველყოფს გემზე სანავიგაციო ვახტაზე მდგომი გემთწამყვანი ოფიცრების მომზადებას რადარის გამოყენების ძირითად თეორიაში 1981 წლისIMO–სრეზოლუციის482 (XII) და 483 (XII)–ისმინიმალური მოთხოვნების შესაბამისად.

სასწავლოკურსი ითვალისწინებს როგორც თეორიული ასევე პრაქტიკული მომზადების ციკლს, რომელიც შეიძლება განხორციელებული იყოს როგორც გემზე, ასევე ხმელეთზე განთავებულ შესაბამის დანადაგარზე /სიმულატორზე/ ტრენაჯორზე.

კურსის ხანგრძლივობა: 66,5 საათი

  1. ელექტრონულკარტოგრაფიული მოწყობილობებისა და ინფორმაციული სისტემების (ეკმდის) გამოყენების სიმულატორი

 

ecdis.jpg  ecdis.jpg

 

აღწერა: TRANSA NTPro 5000 NS 4000+Visual 6000

მოსამზადებელიპროგრამააღიარებულია სსიპ საზღვაო ტრანსპორტის სააგენტოს მიერ და ითვალისწინებსმეზღვაურთამომზადებასსაერთაშორისოსაზღვაოორგანიზაციისმოდელკურსი1.27 შესაბამისადკურსზე „ელექტრონულ–კარტოგრაფიულიმოწყობილობებისადაინფორმაციულისისტემებისგამოყენება”.

მოსამზადებელი კურსივრცელდებამეთაურთაშემადგენლობისგემთწამყვანმეზღვაურებზე, რომლებიც  მოვალეობებიდან გამომდინარეარიანკავშირშიელექტრონულ-კარტოგრაფიულიმოწყობილობებსადაინფორმაციულისისტემებთან (ეკმდის (ECDIS)) დაძირითადინავიგაციურიფუნქციებისგამოყენებითახდენენმარშრუტისდაგეგმვასადაკონტროლს.

კურსი შედგენილია საერთაშორისო კონვენციის „მეზღვაურთა მომზადების, დიპლომირებისა და ვახტის გაწევის  შესახებ“ (STCW), ცვლილებებით, ეკმდის–ის (ECDIS)  შესახებსმოთხოვნათაშესაბამისად, 2010 წლისმანილისცვლილებებითდააღნიშნულიაცხრილი  A-II/1,  A-II/2 და  A-II/3,  აგრეთვეეკმდის–ის (ECDIS) შესწორებულისახელმძღვანელო პრინციპებისცხრილი  B-I (პარაგრაფი 36-66) მოთხოვნათაშესაბამისად, რომელიცეხებაეკმდის–ის (ECDIS) ოპერატიულიგამოყენებისსასწავლოდაშეფასებისსაკითხებსდაცხრილიB- II, სადაცაღნიშნულიასანავიგაციოვახტისგაწევისდაკომპეტენტურობისშესაფებისადმიმოთხოვნები.

ესარისძირითადიკურსი, რომელიცმოითხოვსსტრუქტურულდადამატებითყოველიეკმდის–ს(ECDIS) სისტემისსაბორტოეკმდის–ს(ECDIS) სპეციფიკისგაცნობას, რომელსაცემსახურებაგემთწამყვანიოფიცერი.

კურსისხანგრძლივობა: 40 საათი.

  1. კავშირისა და უსაფრთხოების საზღვაო გლობალური სისტემის სიმულატორი

აღწერა:TGS-5000V.8.5

 

gm.jpggmdss.jpg

მოსამზადებელიპროგრამააღიარებულია სსიპ საზღვაო ტრანსპორტის სააგენტოს მიერ და ითვალისწინებსმეზღვაურთამომზადებასსაერთაშორისოკონვენციაSTCW, ცვლილებებითნაწილიIV/2 დასაერთაშორისო საზღვაო ორგანიზაციის მოდელ კურსი 1.25-სმოთხოვნათაშესაბამისად, მოსამზადებელიკურსით „კავშირისადაუსაფრთხოებისსაზღვაოგლობალურისისტემისზოგადიოპერატორი”.

კურსი მოიცავს საერტაშორისო საზღვაო ორგანიზაციისასამბლეასრეზოლუცია A. 703 (17)სასწავლორეკომენდაციებს - რეკომენდაციარადიოოპერატორისმომზადებისათვისზოგადიოპერატორისსერიფიკატისმისაღებად.

სასწავლოკურსითმომზადებასგადიანგემთწამყვანიმეზღვაურები, რომლებისშეისწავლიანზოგადიოპერატორისკავშირისადაუსაფრთხოებისსაზღვაოგლობალურსისტემასთანმუშაობისპროცესს.

სასწავლოკურსიითვალისწინებს, როგორცთეორიული, ასევეპრაქტიკულიმომზადებისციკლს, რომელიცშეიძლებაგანხორციელებულიიყოსროგორცგემისბორტზეასევეხმელეთზეგანთავებულშესაბამისდანადაგარზე.

კურსი შედგენილია 2 მოდულისგან: პირველი მოდული მოიცავს 108 საათს და განკუთვნილია იმ მეზღვაურებისთვის, ვინც არსებულ კურსს გადის პირველად; ხოლო მეორე მოდული მოიცავს 34 საათს და წარმოადგენს გადამზადების კურსს იმ მეზღვაურებისთვის, ვისაც უკვე გააჩნია კავშირისა დაუსაფღტხოების საზღვაო გლობალური სისტემის ოპერატორის სერტიფიკატი და ესაჭიროებად განახლება.

კურსისპრაქტიკულიმეცადინეობებიტარდებაშპსბუსსსანრიშიარსებულკავშირისა დაუსაფღტხოების საზღვაო გლობალური სისტემის სიმულატორზე.

კურსისხანგრძლივობა: პირველადი გავლა 108საათი; გადამზადება - 34 საათი.

  1. ხანძართან ბრძოლის ხმელეთზე განლაგებული ტრენაჟორo

f1.jpgf2.jpgf3.jpgf4.jpg

             მოსამზადებელიპროგრამააღიარებულია სსიპ საზღვაო ტრანსპორტის სააგენტოს მიერ და ითვალისწინებსმეზღვაურთარიგითიშემადგენლობისმომზადებასკურსეზე                 „ხანძართან ბრძოლის ხმელეთზე განლაგებული ტრენაჟორული წვრთნა“.

კურსი შედგენილია საერთაშორისო კონვენციის „მეზღვაურთა მომზადების, დიპლომირებისა და ვახტის გაწევის  შესახებ“ (STCW), ცვლილებებითნაწილი A-VI/1,პარაგრაფი 2 და ცხრილი A-VI/1-2–ს მოთხოვნათა  საფუძველზე;

კურსი განკუთვნილია ყველა მეზღვაურისთვის, განათლებისადმი რაიმე განსაკუთრებული მოთხოვნების გარეშე. ყოველმა მეზღვაურმა უნდა გაიაროს ამ კურსზე მომზადება ნაოსნობაში წასვლამდე;

სასწავლოკურსიითვალისწინებს, როგორცთეორიულიასევეპრაქტიკულიმომზადებისციკლს, რომელიცტარდებაშპს ბუსსს ანრის ტერიტორიაზე, ხმელეთზეგანლაგებულხანძართან ბრძოლის ტრენაჟორზე (რეალური გემის მოდელი).

კურსისხანგრძლივობა: 9 საათი

  1. სატვირთო და საბალასტო ოპერაციების მართვის სიმულატორი

აღწერა: Version 1.70 PC Tank Cargo and Ballast Handling - სატვირთო და საბალასტო ოპერაციების სიმულატორის პროგრამული სისტემა.

pc 1.jpgpc 2.jpg

მოსამზადებელიპროგრამააღიარებულია სსიპ საზღვაო ტრანსპორტის სააგენტოს მიერ დაითვალისწინებსმეთაურთაშემადგენლობისიმმეზღვაურთაგადამზადებას, რომლებიცმონაწილეობენსატვირთოოპერაციებში: ტვირთისჩატვირთვა/გადმოტვირთვისპროცესებში, ინერტულიაირებისგამოყენების, ნედლინავთობითტანკებისრეცხვის, რეზერვუარებისგასუფთავებისადასაბალასტოოპერაციებშიდარომლებსაცუკვეგავლილიაქვთსატვირთოოპერაციებისმართვისმომზადებისკურსი.

კურსი შედგენილია საერთაშორისო საზღვაო ორგანიზაციის მოდელ კურსი 2.06 -ს „სატვირთოდასაბალასტოოპერაციებისმართვა“ დასაერთაშორისო კონვენცია მეზღვაურთა მომზადების დიპლომირებისა და ვახტის გაწევისშესახებ, ცვლილებებით (STCW)წესი V/1, ნაწილი 1, 2, A-I/12 B-V/1 პარ. 2, IMO რეზოლუცია A.868  მოთხოვნათაშესაბამისად.

სასწავლოკურსიითვალისწინებსძირითადათპრაქტიკულწვრთნას, შესაბამისსიმალატორზემომზადებით. ყოველპრაქტიკულმეცადინეობასწინუსწრებსლექციურიმხარედაამლექციისჯგუფურიგანხილვა, რომლისპარალელურადხდებაპრაქტიკულინაწილისგანხორციელება.

კურსისხანგრძლივობა:30საათი

  1. სამანქანე განყოფილების სიმულატორი

აღწერა: სიმულატორი  „MEDIUM SPEED ENGINE ROOM SIMULATOR“ MER/MEC2

engin 1.jpgengin.jpgРисунок3.jpg

მოსამზადებელიპროგრამააღიარებულია სსიპ საზღვაო ტრანსპორტის სააგენტოს მიერ დაითვალისწინებსგემთმექანიკურიშემადგენლობისმეზღვაურთამომზადებასსაერთშორისოსაზღვაოორგანიზაციისმოდელკურსები ( IMO Model Course)2.07 და 1.39–ისშესაბამისად „სამანქანეგანყოფილებისრესურსებისმართვა, ხელმძღვანელობა და გუნდური მართვის უნარ-ჩვევების ჩათვლით“ მოსამზადებელკურსზე.

კურსი შედგენილია საერთაშორისო კონვენციის - „მეზღვაურთა მომზადების, დიპლომირებისა და ვახტის გაწევის  შესახებ“ STCW, ცვლილებებით, A-I/12, ნაწილი A-III/1, A-VIII/2 და B-VIII/2 და STCW მანილას ცვლილებებით, წესი A-III/1, A-III/2, A-III/6 მოთხოვნათაშესაბამისად.

წინამდებარეკურსივრცელდებაგემზემომუშავეგემთმექანიკოსმეთაურთაშემადგენლობისმეზღვაურებზე, რომლებიცთავიანთისაქმიანობითარიანდაკავშირებულნიგემისსამანქანეგანყოფილებისდანადგარებთანდაშესაბამისსიმულატორთან.

კურსიითვალისწინებსსამანქანეგანყოფილებაშიპერსონალისმართვის, ხელმძღვანელობისდაგუნდურიმუშაობისცოდნას, უნარებსდაგაგებასროგორცსამუშაო (ოპერატიულ), ასვემართველობით (მენეჯმენტის) დონეზე.

სასწავლოკურსიითვალისწინებსროგორცპრაქტიკულასევეთეორიულწვრთნას, შესაბამისსიმალატორზემომზადებით. ყოველპრაქტიკულმეცადინეობასწინუსწრებსლექციურიმხარედაამლექციისჯგუფურიგანხილვა, რომლისპარალელურადხდებაპრაქტიკულინაწილისგანხორციელება.

კურსისხანგრძლივობა:50 საათი

  1. სამაშველო კატარღა, სამაშველოტივი, სამაშველო ნავი, სწრაფმავალი კატარღა

რომელიც გამოიყენება შემდეგი კურსებისთვის:

samas1.jpgsamas3.jpgsamas2.jpg

  • კოლექტიური სამაშველო საშუალებებისა და სამაშველო კატარღების მართვა,გარდა სწრაფმავალი სამაშველო კატარღებისა
  • სწრაფმავალისამაშველოკატარღებისმართვა
  • პირადი გადარჩენის მეთოდები

მოსამზადებელიპროგრამებიაღიარებულია სსიპ საზღვაო ტრანსპორტის სააგენტოს მიერ

  1. Wall Wash Test

 

             

გამოიყენება მოსამზადებელი კურსისთვის „ქიმმზიდი ტანკერისსატვირთო ოპერაციების სპეციალიზირებული წვრთნა“

მოსამზადებელიპროგრამააღიარებულია სსიპ საზღვაო ტრანსპორტის სააგენტოს მიერ დაგანკუთვნილიაკაპიტნებისათვის, უფროსიმექანიკოსებისათვის, უფროსითანაშემწეებისათვის, მეორემექნიკოსებისათვისდაყველაიმპირებისათვის, რომელთაცდაეკისრებათტვირთთანანსატვირთოდანადგართანდაკავშირებულისპეციალურვალდებულებათაშესრულებაქიმზიდტანკერზე (ტვირთისჩატვირთვა, გადმოტვირთვა,  გადაზიდვადადამუშავება).

კურსი შედგენილია STCW საერთაშორისოკონვენციისწესი V/1-1,  STCW საერთაშორისოკოდექსისნაწილი  A-V/1-1, ცხრილი A-V/1-1-3.

სასწავლოკურსიითვალისწინებსროგორცთეორიულიასევეპრაქტიკულიმომზადებისციკლს, რომელიცმოიცავს Wall Wash Test-ის გამოყენებას.

კურსისხანგრძლივობა:60 საათი

  1. სამედიცინო სიმულატორები და დანადგარები

 

m1.jpgm2.jpgm3.jpg

  • გემის სამედიცინო ყუთი (ყოველგვარი ნარკოტიკული ნივთიერების გარეშე);
  • გემის აფთიაქის მოწყობილობათა სტენდი;
  • მანეკენი, ხელოვნური სუნთქვის ჩასატარებლად;
  • მანეკენი, ადამიანის შიგა ორგანოების შესასწავლად;
  • საკაცე

საჭიროა შემდეგი კურსების ჩასატარებლად:

  • ელემენტარული პირველადი დახმარება
  • პირველადი სამედიცინო  დახმარება
  • სამედიცინო მომსახურება
  1. აუზი, 6 ადგილიანი ტივი

რომელიც გამოიყენება მოსამზადებელი კურსისთვის „პირადი გადარჩენის მეთოდები“

a1.jpga2.jpga3.jpg

მოსამზადებელიპროგრამააღიარებულია სსიპ საზღვაო ტრანსპორტის სააგენტოს მიერ დაუზრუნველყოფსროგორც რიგითი, ასევე მეთაურთა შემადგენლობისმეზღვაურის მომზადებასსაერთაშორისო საზღვაო ორგანიზაციის მოდელ კურსი 1.19–ისშესაბამისად,  კურსზე „პირადიგადარჩენისმეთოდები”.

კურსი შემუშავებულია საერთაშორისო კონვენციის „მეზღვაურთა მომზადების, დიპლომირებისა და ვახტის გაწევის  შესახებ“ (STCW), ცვლილებებით, თავი VI,ნაწილი A-VI/1, ცხრილიVI/1-1 მოთხოვნათა  შესაბამისად.

არსებულიკურსისგავლასავალდებულოაყველარანგისმეზღვაურისთვისპირადიგადარჩენისმეთოდებისშესასწავლად.

სასწავლოკურსიითვალისწინებსროგორცთეორიულიასევეპრაქტიკულიმომზადებისციკლს, რომელიცშეიძლებაგანხორციელებულიიყოსროგორცგემზეასევეხმელეთზეგანთავებულშესაბამისდანადგარებზე.

კურსისხანგრძლივობა:60 საათი13.25

 

 

 

    რამოდენიმე ფაქტი ჩვენს შესახებ


    211
    ახალბედა
    113
    საათი სწავლა
    78
    ეტაპობრივი გამოცდა
    1001
    კურსდამთავრებული